Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
hu

Gyakran ismételt kérdések

GYIK

Nem vagyok benne biztos, melyik típusú termékre van szükségem. Tudnak segíteni?

A "Kapcsolat" menüpontban megtalálja a Registrant Kolorit Kft. elérhetőségeit. Akár az Önhöz legközelebb eső üzletet is felkeresheti, vagy forduljon az ügyfélszolgálatunkhoz. Az oldal alján található üzenetküldő űrlapon is megírhatja kérdéseit, mi pedig felvesszük Önnel a kapcsolatot a megadott elérhetőségeinek valamelyikén.

 

Mennyi idő után kapom meg a megrendelt terméket?

Ez mindig az adott terméktől függ. Ha a termék oldalán szerepel, hogy a termék raktáron van, és a rendelésben nincs olyan termék, amelyre ez nem igaz, akkor a következő munkanapon összeállítjuk a rendelést, majd feladjuk a futárszolgálatnak, vagy eljuttatjuk a megjelölt üzletbe. Ha a termék nincs raktáron, de rendelhető, akkor munkatársunk külön üzenetben tájékoztatni fogja Önt az adott termék szállítási idejéről. 

 

Nem a regisztrációkor megadott címemre kérem a kiszállítást. Van erre lehetőség?

Igen, a rendelés leadásakor beírhatja külön a szállítási címet, és a rendelést arra az ott megadott címre fogjuk küldeni.

 

Elfelejtettem a jelszavam, mit tegyek?

Bejelentkezéskor kattintson a jelszó emlékeztető lehetőségre. Ha nem jár sikerrel, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, és munkatársaink segítenek Önnek a jelszó helyreállításában.

 

Módosítani szeretném a rendelést. Van erre lehetőségem a rendelés leadása után?

Vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, és munkatársaink segíteni fognak Önnek a rendelés módosításában. Azokat a csomagokat, amelyeket addigra már feladtunk, sajnos nem tudjuk módosítani, de a csomagok összeállítása közben még van erre lehetőség.